Mittwoch, 18. Januar 2012

afraid

- Er's irgendwie komisch zurzeit
- Na, as nächste moi, wennst n' sigst gehst zu eam hi und dann is' er wieder normal
- laaber ned, so einfach geht das ned
- Des is' so
Und wo ist er jetzt in 'normal' und so, wie's mich glücklich macht? 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen